Link Consulting

LINK CONSULTING

Nasz Klient, znacząca międzynarodowa firma oferuje  pracę na stanowisku:


FRONT DESK RECEPTION
(kod ref. FDR-17)


Lokalizacja: okolice Bytomia


Obowiązki:
•    pozytywny pierwszy kontakt z pracownikami, kontrahentami, gośćmi,
•    obsługa zewnętrznej centrali telefonicznej,
•    obsługa informacyjna i cateringowa gości i klientów,
•    wsparcie działów w organizacji delegacji / wyjazdów (rezerwacje, bilety itd.),
•    odbieranie/rejestracja poczty,
•    inne prace administracyjne.


Wymagania:
•    przyjazność i wysoka kultura osobista,
•    mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub innej pracy biurowej,
•    bardzo dobra znajomość j. niemieckiego,
•    praktyczna znajomość programu Word (mile widziany Excel),
•    sumienność i dokładność,
•    komunikatywność,
•    dobra organizacja pracy własnej.


Oferujemy:
•    stabilną i dobrze płatną pracę w prestiżowej firmie,
•    atrakcyjne wynagrodzenie (pełny etat),
•    możliwość  szkoleń i awansu wewnętrznego.


Zainteresowane osoby prosimy o  przesyłanie swojego CV z podaniem kodu referencyjnego na adres email:
kg@linkconsulting.com.pl


LINK CONSULTING Doradztwo Personalne
ul. Sobieskiego 15/2, 40-082 Katowice
www.linkconsulting.com.pl
tel. + 48 32 781 99 01
Wpis do rejestru agencja zatrudnienia: 12642


Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.


Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)